מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

היכן כדאי לקהל החרדים ללמוד מקצוע לחיים

לימודים לחרדים

יש הרבה בחורי ישיבה שמבינים שאם הם רוצים להצליח להקים בית, לפרנס בית ולהתקיים בצורה נורמטיבית בעולם שלנו, הם חייבים ללמוד מקצוע כלשהו שיצליח לפרנס אותם ולאפשר להם להביא כסף הביתה. לא כולם מצליחים להתחתן עם נשות הייטק עשירות שמצליחות לפרנס בעצמן בית של תורה. עם זאת הם לא רוצים לעבוד בתחום שירחיק אותם מהעולם הרוחני.

הם רוצים להישאר במסגרת של תורה, הם חפצים להישאר באוהלה של תורה והם רוצים להתפרנס רק מתחום קדוש שקרוב לתורה וללומדיה. כך נולדים להם סופרי הסת"ם, כך יש לנו מוהלים, כך גם יש לנו שוחטים וכך יש גם טוענים רבניים, דיינים, משגיחי כשרות והרשימה עוד ארוכה ארוכה… כי ליהדות יש הרבה מאוד מקצועות להציע לנו.

ליהדות יש הרבה מאוד תחומים מהם אפשר להתפרנס. אז מה שבעצם נשאר זה פשוט ללמוד היטב משהו מתוך כל התחומים הללו, להיבחן ולקבל את ההסמכה לעבוד בתחום הנחשק והנחשב הרצוי.

איפה לומדים מקצוע לחיים?

חשוב לנו לציין כאן נקודה חשובה. בעוד שכל מקצוע שאנחנו לומדים לחיים, תמיד יהיו עדכונים, יהיו חידושים ויהיה גם צורך לרכוש מידע חדש נוסף, הרי שבתחומים ההלכתיים, לרוב בבסיס לא יהיו כל שינויים. תורת אמת לנו והאי לא משתנה. כך למשל כתיבת סת"ם היא כתיבה שנשארת כל הזמן אותו הדבר. הטכנולוגיה לא יכולה להתערב כדי לקצר הליכים.

כל אות צריכה להיכתב בכתב יד עם כל הדיוקים והתגים. כך שאדם שלומד להיות סופר סת"ם רוכש לעצמו מקצוע שהוא לכל החיים כל עוד ההלכה לא משתנה. והאי כמובן לא תשתנה. כך זה עם כל שאר מקצועות הקודש. לקדמה יש מעט מאוד מה לומר ומה להשפיע עליהם.

מכון עליה – עם כל מה שאתה צריך כדי להתחיל לעבוד במקצוע קודש

אז אם גם אתם רוצים וחושקים לעסוק במקצוע קודש, במכון עליה תקבלו את המענה. במכון עליה תוכלו לקבל את כל הכלים ואת כל הידע המקצועי על מנת שתוכלו להשתלב מהר מאוד בתחום בו אתם חושקים ואותו אתם רוצים. מובן שיהיה עליכם לעבור מבחני הסמכה כדי לקבל את השרביט לעסוק בתחום הרצוי.

עם זאת, ברור כי מדובר בלימודים שיכשירו אתכם היטב לקראת חיי המעשה כאשר רוב רובם של התלמידים אכן מצליחים לעבור את המבחנים בהצלחה הודות ללימוד המקצועי והמקיף.

לימודים לחרדים במכון עליה

מחפשים מקום מוצלח ללימודים לחרדים? לא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר? אנחנו כאן עם לימודים לחרדים במכון עליה. כל מקצועות הקודש הנחשבים. כל מה שאתם צריכים לדעת לצורך התפקיד וכל מה שחשוב שתדעו מבחינה פרקטית כדי לשלוט היטב בכל מה שהמקצוע עתיד לזמן לכם.

עוד בנושא לימודים בישראל
animation
לימודי אנימציה

אנימציה היא תחום שובה לב המתפתח במהירות. עם הביקוש הגובר לאנימציה איכותית בתעשיות שונות, מכללות לאנימציה הפכו לבחירה פופולרית עבור אנשים המעוניינים לבנות קריירה בתחום

קרא עוד »
יועץ מס או מנהל חשבונות?

במידה ואתם מתלבטים האם להירשם לקורס ייעוץ מס או לקורס הנהלת חשבונות, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם אתר מכללת השכל המציעה מגוון

קרא עוד »
סמינריון
מהו סמינריון?

בחלק מהתארים, יש דרישה מהסטודנטים להגיש עבודת סמינריון. זוהי עבודה שמוגשת לקראת סיום התואר. מדובר על עבודה משמעותית וגדולה. אורך עבודת הסמינריון משתנה ממקצוע למקצוע.

קרא עוד »
כתיבה אקדמיית
טיפים לכתיבת עבודה אקדמית

כל סטודנט במהלך לימודיו, יידרש להגיש עבודה אקדמית. מדובר על אחת המטלות הפופולאריות ביותר במוסדות להשכלה גבוהה כמו אוניברסיטאות ומכללות. המטרה היא להעביר מידע על

קרא עוד »
עוד בנושא לימודים לחרדים
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש