מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

הסכנות שיש מתחת לבטון – ניסור בטון זה למקצוענים

POWER ניסור בטון

כמעט כל שיפוץ וכל שינוי שאתם רוצים לערוך בבית, גורר קידוח וניסור בקירות בטון. הטיפול בקירות בטון הוא לא דבר פשוט. אם את כל עבודות השיפוץ אתם יכולים לבצע בעזרת שיפוצניק מזדמן, הרי שכאשר מדובר בקירות העשויים בטון, הרי שבמקרים אלו חייבים את הכלים המקצועיים שמיועדים בייחוד לשם כך. כי ניסור בטון זה דבר שעשוי להסתבך והוא עלול אפילו להיות מסוכן ממש.

הבטון עצמו הוא מוצר רעיל. ברגע שמנסרים את הבטון מתפזר בחלל אבק הבטון והוא מאוד מסוכן לאנשים השוהים במקום. אם זה בגלל שהאבק חודר לעיניים ואם זה כי הוא חודר לדרכי הנשימה ובטווח של זמן, הנזק עלול להיות בלתי הפיך.

רק אנשי מקצוע מומחים מהתחום הזה של ניסור בטון, הם אלה שייטיבו לבצע את הניסור בצורה הכי מקצועית והכי נכונה.

ניסור בטון זה עניין לאנשי מקצוע

על מנת להגיע לתוצאות טובות בניסור הבטון, בכדי שהניסור לא יפגע בסובבים ולא יסכן את האנשים הנמצאים במקום, חשוב לבצע את עבודת הניסור של הבטון בעזרת אנשי מקצוע מומחים לתחום הספציפי הזה של ניסור בטון. זו הדרך, זו השיטה ורק כך מבצעים היום את עבודות הניסור של הבטון.

החברה שמבצעת שירותי ניסור בטון מצוידת בכל מה שצריך לשם כך. הציוד אשר בעזרתו מנסרים את הבטון הוא בעיקר מסור היהלום.

בעזרת מסור היהלום ניתן להגיע לתוצאות ניסור איכותיות ומקצועיות אשר יפחיתו במידה רבה את רמת הסיכון של הניסור.

ניסור באמצעות מים

ניסור בטון נעשה כיום במסור שיש בו גם מתז מים. המים למעשה מקררים את המכונה וכך אפשר לנסר בלי שיהיה צורך לעצור ולהפסיק בעבודה על מנת לאפשר למכונה להתקרר.

מעבר לכך, מרוויחים את השמירה על איכות הסביבה.

כי המים שניתזים במהלך הניסור, סופחים את האבק וכך אין את הפגיעה הסביבתית של האבק שעלול להישאף אל דרכי הנשימה או לחדור לעיניהם של העובדים.

האבק שמתפזר בסביבה הוא גם פוגע במוצרי החשמל השונים הנמצאים באזור העבודה כאשר כך הם עלולים לצאת לגמרי מכלל שימוש.

זה קורה למחשבים, למקלדות, למדפסות, למכונות כביסה ובעצם לכל מכשיר חשמלי הנמצא גלוי באזור העבודה ויש בו פתחים וחריצים אליהם עשוי האבק לחדור.

ניסור בטון – רק לאחר בדיקה והכנה של השטח

חשוב לדעת. את הבטון אפשר יהיה לנסר רק לאחר שהשטח כולו ייבדק היטב. זה אומר בדיקת הקיר או הרצפה העומדים לפני ניסור, כאשר המטרה היא לוודא כי אין תשתיות או צנרת העוברים בהם.

לא פעם ניסור בטון מוציא מכלל שימוש מערכות תקשורת, הורס צנרת אינסטלציה ומותיר נזקים בלתי מבוטלים בכל האזור.

חברה מיומנת ומקצועית תדאג שדברים כאלה לא יקרו והעבודה כולה תיעשה בבטחה.

עוד בנושא כללי
ציוד לגני ילדים
עיצוב גן ילדים: איך לבחור ציוד שמזמין חקר ולמידה

במאמר זה נתמקד בבחירה ושילוב ציוד חינוכי בגני ילדים, המזמין חקר ולמידה. נדגיש את השפעת הסביבה הפיזית על התפתחות הילדים ונסקור ציוד שתומך בפיתוח מוטורי, קוגניטיבי, וחברתי. המאמר מציע דרכים להטמעת הציוד בשגרה היומית, כדי ליצור סביבת למידה מעשירה ומלאת ידע.

קרא עוד »
עיצוב חדר אמבטיה
עיצוב חדר האמבטיה – איך תיצרו חדר אמבטיה מעוצב ופרקטי

עיצוב חדר אמבטיה: מדריך פרקטי ליצירת חלל מושלם
הכירו את הסודות של עיצוב חדר אמבטיה אידיאלי – מבחירת סגנונות עיצוב, דרך תכנון מרחב, חומרים וגוונים, ועד לאביזרי עיצוב. קבלו טיפים ליצירת חדר אמבטיה יפהפה ופונקציונלי שמשדרג את הבית ואת איכות החיים.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש