מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

הפתיעו עם כרטיס ברכה דיגיטלי ליום הולדת

כרטיס ברכה דיגיטלי

שוב אתם שוברים את הראש על ברכה ליום הולדת?

הגיוני… לרשום ברכה טובה ליום הולדת זה לא עניין פשוט, וכשאנחנו רושמים "ברכה טובה", אנחנו לא מתכוונים ל"מזל טוב, אושר ועושר" שממלאים את קבוצות הווטסאפ השונות או את הרשתות החברתיות, אלא לברכה קצת (הרבה) יותר מושקעת.

לא תמיד קל למצוא את המילים הנכונות כדי לברך, לפעמים מנסים לחפש חרוזים שפשוט מסרבים להגיע, ולפעמים פשוט לא קופצת לראש השורה הראשונה שתתניע את מלאכת כתיבת הברכה.

לפעמים נראה שאתם הולכים לרשום את הברכה הכי טובה בעולם, רק אם היו לכם 20 דקות פנויות כדי לשבת לכתוב (למי יש??). כך או כך, באמת נראה שצריך שכל הכוכבים יסתדרו כדי לרשום את הברכה המושלמת.

אין מה להתייאש! בשורות הבאות תכירו את כרטיס הברכה הדיגיטלי שבעזרתו תוכלו לשלוח ברכה מיוחדת ליום הולדת, בצורה מקורית ומבלי להתאמץ יותר מידי.

כדבר ראשון, קבלו קצת רעיונות לגבי ברכות ליום הולדת. ברחבי הרשת מסתתרת אולי ברכה ליום הולדת שתפורה בדיוק בשבילכם.

כרטיס הברכה הדיגיטלי – הכי אישי שיש

מהקישור שמופיע למעלה, תוכלו לגשת לכרטיס הברכה הדיגיטלי, שישר יוביל אתכם למילוי טופס קצרצר שיגזול מזמנכם בערך חצי דקה.

בשביל מה הטופס? בטופס מזינים את הפרטים האישיים של חתן או כלת יום ההולדת ועוד קצת פרטים על האירוע (מתי יום ההולדת, מה האיחול המרכזי…). בא לכם לרשום ברכה מצחיקה או מתוכמת? דרגנו לכם גם לזה – תוכלו לבחור בטופס את מינון ההומור והתחכום שאתם מבקשים בברכה. כמו כן, ניתן להוסיף בטופס הזה גם תמונה אישית שתופיע על גבי כרטיס הברכה הדיגיטלי.

לאחר שתמלאו את הטופס, תופנו אל הדובדבן שבקצפת – עמוד אינטרנט עם ברכת יום ההולדת שמשלבת בפנים את הפרטים האישיים שהוזנו רק רגע קודם לכן.

שימו לב לתוכן של הברכה – כל התוכן מקורי כמובן, בעברית גבוהה, עם חרוזים כשהסגנון הברכה מותאם לבחירה שלכם.

התמונה האישית מופיעה על גבי כרטיס הברכה, כשהכרטיס גם מעוצב עם אנימציות חביבות שמופיעות על גביו.

לא אהבתם את הברכה שהוצעה לכם? אין שום בעיה. בלחיצת כפתור תוכלו "להגריל" ברכות נוספות מתוך מגוון עצום עד שתמצאו את הברכה שתשמחו לשלוח.

אם אהבתם את הברכה, כל מה שנשאר לכם הוא לדאוג שהברכה תישלח לאדם שאתם כותבים לו – איך שבא לכם. את הקישור המיוחד שנבנה עבורכם תוכלו לשתף בווטסאפ, לשים בפייסבוק, לשלוח למייל או בכל דרך שהטכנולוגיה מאפשרת היום.

מה שבטוח – אתם הולכים להפתיע את חתן או כלת יום ההולדת עם ברכה מקורית וכיפית, כזו שתעלה חיוך רחב על הפנים – וזו כל המטרה, נכון?

רגע… יש עוד!

אם בא לכם להיות עוד יותר מקוריים, תוכלו להשתמש בפיצ'ר נוסף של כרטיס הברכה הדיגיטלי.

עם הקישור לכרטיס הברכה שתקבלו אליכם, יצורף גם קוד QR שמפנה בדיוק אל העמוד הזה. אם אתם מצרפים מתנה או מתכוונים להיפגש עם האדם החוגג, תוכלו להדפיס את קוד ה – QR ולהצמיד אותו על גבי המתנה (או בכרטיס מעוצב פיזי אם בא לכם), כשרק סריקת הקוד תוביל לברכה. זו אחת מהדרכים המקוריות והמפתיעות לקבל ברכה.

עוד בנושא כללי צרכנות
ציוד לגני ילדים
עיצוב גן ילדים: איך לבחור ציוד שמזמין חקר ולמידה

במאמר זה נתמקד בבחירה ושילוב ציוד חינוכי בגני ילדים, המזמין חקר ולמידה. נדגיש את השפעת הסביבה הפיזית על התפתחות הילדים ונסקור ציוד שתומך בפיתוח מוטורי, קוגניטיבי, וחברתי. המאמר מציע דרכים להטמעת הציוד בשגרה היומית, כדי ליצור סביבת למידה מעשירה ומלאת ידע.

קרא עוד »
עיצוב חדר אמבטיה
עיצוב חדר האמבטיה – איך תיצרו חדר אמבטיה מעוצב ופרקטי

עיצוב חדר אמבטיה: מדריך פרקטי ליצירת חלל מושלם
הכירו את הסודות של עיצוב חדר אמבטיה אידיאלי – מבחירת סגנונות עיצוב, דרך תכנון מרחב, חומרים וגוונים, ועד לאביזרי עיצוב. קבלו טיפים ליצירת חדר אמבטיה יפהפה ופונקציונלי שמשדרג את הבית ואת איכות החיים.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש