מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

הכירו את סיפורה של ההחלקה האורגנית

החלקה אורגנית

נשים רבות נולדו עם שיער מקורזל או מתולתל במיוחד. אחד החסרונות הבולטים ביותר של שיער הוא הצורך לעמוד מול המראה ולסדר אותו היטב. 

בנוסף לכך ישנן רבות המשתמשות בפן או מחליק שיער על מנת להחליק את השיער לשיטה זו יש חסרונות רבים משום שהיא שוברת את השיער והופכת אותו לדליל. 

מסיבה זו נולדו החלקות השיער. גם בעבר היו הנשים מחליקות את שיערן בעזרת מגהץ חם. כיום קיימות מגוון רחב של החלקות שבראשן עומדת ההחלקה האורגנית. 

מאמר זה יענה של שאלות, כמו למה היה צורך בהחלקה אורגנית, ומה ההבדל בין ההחלקה הזו שנחשבת להחלקות של הדור החדש לעומת ההחלקות של הדור החדש.

מה ההבדל בין החלקה אורגנית להחלקות האחרות?

בעבר נשים ונערות שהיו מעוניינות להחליק את שיערן היו נאלצות להשתמש בהחלקות שונות שאמנם החליקו את שיערן בצורה טובה חומרי ההחלקה לא היו בריאים. 

אמנם לטווח קצר השיער שלהן חלק ורך כמשי אך לטווח ארוך חומרי ההחלקה שהכילו חומרים מסוכנים במיוחד גרמו להשפעות שונות הן לטווח הארוך והן לטווח הקצר. 

ההחלקה האורגנית משתמשת, אך ורק בחומרים איכותיים ובריאים שהתוצאה היא איכותית במיוחד ללא כל החומרים האחרים  שנמצאים בהחלקות האחרות.

באלו חומרים משתמשים בהחלקות האחרות?

נשים ונערות רבות שהשתמשו בהחלקות אחרות אמנם היו מרוצות מאד ההחלקה אך לאחר זמן הן גילו כי השיער שלהן, לא רק שאינו חלק אלא הוא נוקשה ונעשה שבור בקצוות אז מסיבה זו רבות מהן החלו לחפש תחליפים שונים להחלקה זו. 

יצרנים רבים ישבו על המדוכה וייצרו את ההחלקה האורגנית שכן ההחלקה הזו אינה מכילה חומרים כימיים ההורסים את השיער ומשאירה את השיער חלק ויפה ומתאימה לכל סוגי השיער.

הכירו את החומר פורמלין

הפורמלין הוא חומר כימי מסוכן, המשמש בעשיית התרופות וגם בתעשיית חומרי ההחלקה, שחומר זה הוא מסוכן בשל תופעות שונות שיכול לגרום למטופלות לכן משרד הבריאות אוסר על השימוש בו. 

ההחלקה האורגנית אינה עושה כלל שימוש בפורמלין, אלא הרכיב הגורם להחלקת השיער הוא חומצות אמינו.

השם של ההחלקה האורגנית 

החלקה אורגנית נקראת כך בראש ובראשונה כדי להבדיל בינה לבין ההחלקה האחרות וגם משום שאין בה חומרים כימיים. 

ההחלקה מכילה אך ורק חומרים טבעיים ובריאים קיימות מגוון רחב של החלקות אורגניות ניתן להבחין בינן לבין החלקות אחרות בשל העובדה כי הן מכילות שלל של חומרים בריאים וויטמינים, מינרליים, חמאת שיאה.

הריון והחלקה אורגנית

בעוד שההחלקות האחרות לא התאימו לנשים בהריון בשל החומרים הכימיים שלהן המסוכנים הן לעובר והן לאישה, נשים רבת מצאו את עצמן נמנעות מלהחליק את שיערן, גם נשים בעלות שיער מקורזל במיוחד, שיש צורך בחומר ההחלקה זה. 

רבות נאלצו למצוא דרכים אחרות להחלקת שיערן. ההחלקה האורגנית מתאימה במיוחד למצבים אלו. 

פני אל מיראל החלקות לקבלת ייעוץ מקצועי בחינם – לאתר הבית של מיראל

לסיכום: ההחלקה האורגנית נוצרה במיוחד כדי לתת מענה לנשים במצבים מיוחדים או בעלות שיער מתולתל ונוקשה במיוחד. כן להיפטר מהסכנות השונות שיש בחומרים הכימיים בהחלקות האחרות. לכן רבים בוחרים בהחלקה האורגנית ההחלקה הזו היא ייחודית לעומת החלקות אחרות הקיימות בשוק.

עוד בנושא צרכנות
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש