מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

למה תזונה חשובה יותר מספורט?

תזונה נכונה

כל הנושא של תזונה נכונה קבל עדנה בשנים האחרונות. אנחנו עדים לכך כי יותר ויותר אנשים החלו לשים דגש על אכילה נכונה ועל צריכה מבוקרת של סוכרים, של פחמימות עם דגש על אכילת פחמימות מורכבות ואפילו על הקפדה של אכילת מזונות אורגניים.

המודעות הגבוהה הובילה למהפך של ממש כאשר כמעט בכל מקום אפשר למצוא היום אוכל בריא, אוכל בלי שומני טראנס, מזונות ללא סוכר ומאפים העשויים מקמחים מלאים, מקמח כוסמין, קמח שיפון, לחם מחמצת וכן הלאה.

גם התחום של הספורט הינו מפותח ביותר כאשר עם השננים נוספו עוד ענפי ספורט שונים שהפכו את כל הנושא של האימון לדבר הרבה יותר נגיש ושווה לכל נפש. השאלה היא על מה הכי חושב לשים דגש. האם על תזונה נכונה או שמא על ספורט?

תזונה נכונה וספורט – גם וגם…

אז האמת היא שהדבר הכי נכון הוא ללכת על כל הקופה. להקפיד גם על תזונה נכונה ולהקפיד גם על ספורט יומיומי.

אך אם תשאלו מה חשוב יותר? אז כאן יש לנו תשובה ממש ברורה. ברור שעדיף לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת. הגוף שלנו חייב את הדלק הכי נכון עבורו. בין אם הוא מתעמל, מתאמן ועושה ספורט ובין אם הוא מעדיף את המנוחה ואת העצלות. כי הגוף זוכר היטב את כל מה שנכנס ומגיע אליו. הגוף לא ממהר לשכוח את האוכל ואת המרכיבים של האוכל שבהם הזנו את עצמינו. אז נכון שחשוב להתעמל. אך את זה אפשר איכשהו להשלים. שלא כמו האוכל. מה שנכנס לגוף, כבר נכנס. כבר הפך להיות חלק ממרכיבי הגוף ובזה אין כל דרך חזרה.

אז איך שומרים על תזונה נכונה?

האמת היא שמדובר בדבר ממש קשה. אנחנו לא יכולים להגיד שמדובר בתוכנית שהאדם מקבל והוקוס פוקוס הוא מצליח ליישם הכול.

כי בכל מה שקשור לאוכל, אנחנו פועלים על פי מנגנוני הרעב והשובע ומתקשים מאוד לשלוט על עצמינו.

שמירה והקפדה על תזונה נכונה מחייבת הרבה מאוד הקפדה, הרבה משמעת עצמית, עקביות וגם השקעה בהכנה של האוכל. כי אם לא מקצים לזה את הזמן ואת המשאבים הנדרשים, מהר מאוד מגיעים לצריכה בלתי מבוקרת של מזונות שפוגעים בבריאות ובגוף.

הדרכה וליווי – זה מה שצריך כדי לשמור על תזונה נכונה

על מנת שאפשר יהיה להצליח בשמירה על התזונה, חשוב להיעזר באיש מקצוע שילווה את האדם. זה כולל הכנה נכונה של תפריט וזה גם כולל תמיכה וייעוץ לאורך כל התהליך.

רק כך אפשר להבטיח כי אכן התזונה תהיה מוצלחת באמת, בריאה באמת ועומדת בכל הקריטריונים הנדרשים.

אם גם אתם רוצים לשמור על עצמכם קצת יותר. אתם במקום הנכון.

האתר שיעזור לכם לשמור על תזונה נכונה »

עוד בנושא כללי
ציוד לגני ילדים
עיצוב גן ילדים: איך לבחור ציוד שמזמין חקר ולמידה

במאמר זה נתמקד בבחירה ושילוב ציוד חינוכי בגני ילדים, המזמין חקר ולמידה. נדגיש את השפעת הסביבה הפיזית על התפתחות הילדים ונסקור ציוד שתומך בפיתוח מוטורי, קוגניטיבי, וחברתי. המאמר מציע דרכים להטמעת הציוד בשגרה היומית, כדי ליצור סביבת למידה מעשירה ומלאת ידע.

קרא עוד »
עיצוב חדר אמבטיה
עיצוב חדר האמבטיה – איך תיצרו חדר אמבטיה מעוצב ופרקטי

עיצוב חדר אמבטיה: מדריך פרקטי ליצירת חלל מושלם
הכירו את הסודות של עיצוב חדר אמבטיה אידיאלי – מבחירת סגנונות עיצוב, דרך תכנון מרחב, חומרים וגוונים, ועד לאביזרי עיצוב. קבלו טיפים ליצירת חדר אמבטיה יפהפה ופונקציונלי שמשדרג את הבית ואת איכות החיים.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש