מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

איך לבחור משקפי ראיה נכונות לעיניים שלכם

איך לבחור משקפי ראיה

הבחירה במשקפי ראיה לצורך תיקון הראיה היא לא בחירה פשוטה. אנחנו צריכים בראש ובראשונה לעבור בדיקת ראייה כדי לבדוק את מצב העיניים. ולקבוע האם אכן יש צורך בהרכבת משקפיים. הבדיקה אמורה להתבצע בצורה הכי מקצועית והכי מדויקת כי אחרי הכול, תיקון ראייה זה עניין מאוד רגיש. אם לא עושים את זה בצורה נכונה, התוצאה היא אי נוחות של ממש עבור זה שירכיב את המשקפיים. במאמר זה נסביר איך לבחור משקפי ראייה נכונות לעיניים שלכם? המשיכו לקרוא.

מעבר לכך יש גם משמעות רבה למסגרת שתיבחר. כאשר היא אמורה לתפוס היטב את עדשות המשקפיים מצד אחד. אך גם להתאים בצורה מושלמת למבנה הפנים של האדם.

אז זה בהחלט סיפור המחייב התאמה מקצועית מדויקת. השאלה איפה עושים את זה בצורה הכי טובה.

על בריאות העין לא מתפשרים

אז מצדכם הבנתם את זה היטב. אם כבר התנסיתם בזוג משקפיים לא באמת מתאימות אפילו לא צריך להסביר לכם את זה. חשוב גם לפנות אל חנות או אופטיקה שמודעים אף הם לדבר. והם לא יעגלו פינות אף פעם בכל מה שקשור להתאמה של משקפיים.

לצערנו הרב אי אפשר לומר את הדבר על זה באופן גורף על כל חנויות המשקפיים. יש היום יותר מידי שרלטנים בתחום שעושים כסף קל על חשבון לקוחות תמימים. שלא מודעים לחשיבות הרב שישנה בהתאמה נכונה של משקפיים. הרבה נזקים נוצרו לעיניים של לקוחות שפשוט לא קבלו את המענה הנכון והרצוי. במיוחד אם היה זה זוג משקפיים ראשון עבורם והם כלל לא ידעו למה לצפות ועל כן הם הרכיבו את המשקפיים שלא באמת התאימו להם.

איך לבחור משקפי ראייה בהתאמה מושלמת

ישנן שיטות שונות בכל מה שקשור להתאמה של משקפי ראיה. יש רבים הטוענים כי אין לתת ללקוח את המספר המקסימלי של העדשות. על פי שיטה זו חשוב לאפשר לעין מעט מאמץ לצורך הראיה מה שמפתח את שריר הראייה ולעיתים עשוי גם לתקן ליקויים שונים. לרוב אין באמת צורך במספר המלא כי זה רק מלמד את העין להתעצל ולהתפנק.

תרגילי עיניים – מי מלמד אותם?

באופטיקה מקצועית ברמה גבוהה, תקבלו גם הנחיות לביצוע תרגילים עיניים בהתאם לצרכים שלכם. אם ישנה בעיה במיקוד ראיה או כל בעיה אחרת, אותה ניתן לפתור בקלות עם תרגילי עיניים נכונות. הרי שרק במקום מוכר ומקצועי תוכלו לקבל את ההמלצות הללו ואת ההנחיות לביצוע נכון של התרגילים.

אופטיקה 109 – בגלל כל היתרונות

אופטיקה 109 מציעה שירות מקצועי של צוות מיומן. המבצע את הבדיקות, מתאים את העדשות ואף מציע מבחר ענק של מסגרות ראיה. מגוון הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ. מציעים שירות מקצועי ואדיב תוך מתן מענה מושלם למעגל לקוחות מאמין ומרוצה!

הצטרפו גם אתם להצלחה! ואם אתם שואלים איך לבחור משקפי ראייה? אנו כאן עם כל התשובות.

עוד בנושא צרכנות
עוד בנושא משקפיים
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש