מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

טכנולוגיית ניסור בטון ביהלום המתקדמת ביותר

ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון זה דבר שמאז ומתמיד היה בו צורך. זאת משום שהבנייה בבטון זה דבר לא חדש. אך בעוד שבעבר כל שינוי בקיר בטון וכל רצון לקדוח או לנסר בתוך קיר בטון הוביל לשימוש בכלים מסוגים שונים שלא תמיד הובילו לתוצאות הרצויות, הרי שכיום יש לנו הרבה כלים אחרים אשר בעזרתם ניתן להגיע לתוצאות הכי טובות והכי מדויקות.

כיום יש לנו את הטכנולוגיה הייחודית של מסורי היהלום. מדובר במסורים שמסוגלים ליצור את הניסור הרצוי בצורה הכי מדויקת, במיקום הנכון תוך שמירה על המבנה כולו על מנת שלא ייווצרו סדקים מיותרים והמבנה לא יתערער.

איך מבצעים את הניסור באמצעות מסור היהלום?

מסורי היהלום הינם מסורי בטון חזקים מאוד. הם מונעים בעזרת מנועים עוצמתיים וחזקים במיוחד. הלהבים של המסורים הללו הם גם כן חדים במיוחד הודות לציפוי שמצפה אותם, העשוי משבבי יהלום. באופן כזה המסור הוא חזק יותר מהבטון והוא מסוגל להתגבר עליו בקלות רבה.

ניסור של בטון המתבצע בעזרת מסור יהלום נעשה במהירות רבה, עם מעט מאוד רעש וכמעט ללא לכלוך שמתפזר בשטח. זאת הודות למים שנלווים לניסור כפי שנרחיב על כך בהמשך.

מובן אם כן כי ניסור בטון ביהלום זה הכלי הכי מתאים למצבים אשר בהם יש צורך ליצור שינויים בקירות בטון.

מהו ניסור רטוב?

ניסור יהלום הוא למעשה ניסור רטוב. הוא נעשה בליווי זרימה של מים כאשר המטרה היא קירור המכונה לצורך האפשרות של ניסור רציף. אך מעבר לכך ישנה תועלת נוספת לניסור הנעשה עם מים.

המים למעשה סופחים את האבק שמתפזר בעת הקידוח כך שאין את הערפל האופייני הנלווה לניסור בטון.

בפועל זה חוסך הרבה לכלוך באזור העבודה, זה חוסך מפגעים בריאותיים של אבק החודר לדרכי הנשימה של העובדים ושל אנשים הנמצאים באזור וזה גם שומר על הרהיטים ועל מוצרי החשמל השונים שעשויים להיפגע מהאבק המתפזר בחלל.

כדי ליהנות מכל היתרונות של מסור הבטון, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים לתחום הזה של ניסור בטון.

ניסור בטוח

הניסור במסור הבטון עשוי להיות מסוכן מאוד. מדובר בכלי חד הדורש מיומנות אחיזה ושימוש ורק איש מקצוע שצבר ניסיון בתחום, הוא זה שיידע לעשות את הדר בצורה הכי נכונה והכי טובה.

מעבר לכך, יש חשיבות רבה להתאמה מדויקת של הכלי לצורת העבודה ולניסור הרצוי.

קירות הבטון הם לא תמיד בעובי קבוע ויש להתאים את הכלי בהתאם לעובי הקיר.

גם כאן יש הרבה מקום לרמה המקצועית של איש המקצוע כאשר רק אדם מנוסה ומיומן ייטיב להתאים את הכלי הנכון למטרה רק כך הניסור ייעשה כראוי בצורה הנכונה והמדויקת.

ניסור בטוח כולל גם בדיקת האזור כדי לא לפגוע בתשתיות שבתוך הקיר המנוסר.

עוד בנושא טכנולוגיה
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש