מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קידום באינסטגרם

אינסטגרם מספקת הזדמנות למשתמשים ליצור תמונות, סרטונים וסיפורים יפים, מרתקים ומעוררי השראה שהם יכולים לשתף עם העוקבים שלהם. זה מאפשר לבעלי חברות  להיות הבעלים של המותג שלהם בצורה אישית יותר על ידי בניית קהילה של אנשים שתומכים במה שהם עושים.

היתרון הברור ביותר של קידום באינסטגרם הוא טווח ההגעה שהוא מציע. פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם מאפשרות לכם להגיע לקהל היעד שלכם בטווח זמן קצר מכיוון שיש לה למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים מדי יום ברחבי העולם. מכיוון שכל התוכן באינסטגרם מסודר בסדר כרונולוגי, מעורבות המשתמשים היא ברמה הגבוהה ביותר מכיוון שלא קשה לעורר מעורבות של משתמשים עם לייק או תגובה.

אינסטגרם היא פלטפורמה די מגוונת שנותנת השראה למשתמשים שלה לשתף את הרגעים האישיים, התמונות והסרטונים שלהם. ומומחים בדרך כלל מסכימים שזהו כלי המדיה החברתית הנוח ביותר. יש לה  גם תפקיד משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו היכולת שלה להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים מבדילה אותו במהירות מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

•  אפשרות להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים

• זה קל לשימוש

• יעזור לכם להשיג יותר עוקבים

איך לבנות קמפיין יעיל באינסטגרם?

כדי להיות אפקטיביים, קמפיינים במדיה החברתית כמו אינסטגרם  צריכים להיות מדידים. אינסטגרם היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר במדיה החברתית, וישנן הזדמנויות רבות למותגים למדוד את התוצאות שלהם ברשת החברתית המסוימת הזו.

ניתן לעשות זאת במגוון דרכים מזיהוי אילו פוסטים מקבלים את המעורבות הגדולה ביותר, לאילו פוסטים יש הכי הרבה לייקים ואיזו שעה ביום היא הזמן הטוב ביותר לפרסום תוכן.

העסק צריך גם לקחת בחשבון כמה זמן לוקח לעוקב להמיר ללקוח בפועל. זה יקבע אם כדאי להמשיך בקמפיין הספציפי הזה או שהוא הגיע לשיא הפוטנציאל שלו. אינסטגרם היא כלי שיווקי שהפך לפלטפורמה פופולרית עבור מותגים חדשים וישנים כאחד. עסקים רבים מתקשים להשיג קמפיין אינסטגרם יעיל, אך חלקם מצליחים להגיע להצלחה בתכנון וביצוע נכון.  

מהן הטעויות הנפוצות שעושים במסגרת הקידום ואיך אפשר להימנע מהן?

הטעויות הנפוצות ביותר שעסקים עושים בקמפיינים אינסטגרם הם שימוש באותם האשטאגים, יצירת תוכן ללא מעורבות ואינטראקציה עם אנשים לא רלוונטיים.

  • צילום המוצרים באזורים מוארים
  • שימוש בתמונה באיכות ירודה כולל תמונה מטושטשת, כהה או תמונה ללא נושא שובה לב
  • תמונה שאינה מושכת את העין ואין לה שיעור מעורבות גבוה

מכאן, יש חשיבות עליונה לזהות את הטעויות השונות וכך להימנע מהן על מנת להוציא לפועל מסע פרסום אפקטיבי. באמצעות ניתוח הטעויות ניתן ללמוד מהן על מנת לא לחזור עליהן במסגרת הקמפיין וכאן נכנסת לתמונה חברה מקצועית בתחום.

עוד בנושא טכנולוגיה שיווק דיגיטלי
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר