מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

כך תבחרו מתנות לאורחים בחתונה שלכם

מתנות לאורחים

כיום, רוב הזוגות אשר עומדים לפני החתונה, יבקשו לחלק לאורחים שלהם מתנה – אשר תהווה כמזכרת מהאירוע החשוב והמשמעותי. כל מי שמתחיל בחיפוש אחר מתנות לאורחים לחלוקה בחתונה, יגלה מהר מאוד, כי האפשרויות המוצעות הן רבות ומגוונות במיוחד.

מהסיבה הזאת, בשלב הראשון, ההמלצה תהיה לנסות ולהבין בצורה מעמיקה, את הדרישות, הצרכים והציפיות מאותן מתנות. לדוגמא, האם קיים כיוון לגבי מתנות ספציפיות – לא מעט זוגות, יודעים בדיוק לאיזו מתנות הם מכוונים, עד לפרטים הקטנים.

אם לא קיים כיוון שכזה, כדאי לנסות ולפרק את הצרכים – להבין מה גובה התקציב המוקצה למטרה, להבין אם המתנה אמורה לייצג משהו או להעביר איזה מסר ולחדד את אותו המסר וכיוצא בזה..

דגשים חשובים בבחירת מתנות לאורחים בחתונה

בכדי שתוכלו לבצע את הבחירה האופטימאלית באותן המתנות, ישנם מספר פרמטרים שמומלץ לשים עליהם דגש בהליך בחירת מתנות לאורחים בחתונה ובין היתר: 

  • תקציב – בהליך תכנון התקציב אותו אתם מקצים עבור המתנה, כדאי לקחת בחשבון גם את כמות המתנות לה אתם זקוקים ובהתבסס על הבנת מלוא הפרטים, להגיע להבנה מה סכום הכסף אותו אתם מוכנים/ יכולים להשקיע בכל מתנה.
  • ערך מוסף – אם חשוב לכם שהמתנה אותה תחלקו תהווה גם סוג של סמל או שהיא תטמון בחובה ערך מוסף, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך בחירת המתנה. כאשר, יש לא מעט מתנות, אשר בכוחן לסמל אהבה, התחלה חדשה ועוד.. 
  • התאמה לאורחים – קהל אורחים ממוצע בחתונה, הוא לרוב קהל הטרוגני המורכב מאנשים בגילאים שונים, המגיעים מרקעים שונים. כך שאם המטרה היא לבחור במתנה אשר תענה על שביעות רצונם של כל האורחים, כדאי לבחור במוצר אשר יכול להתאים לכולם. 
  • מיתוג – מי שמעוניין למתג את המתנה – לדוגמא, בשמות של החתן והכלה ובתאריך החתונה, חשוב שיקפיד לבחור במתנה אשר מתאימה לביצוע אותו המיתוג. 
  • התאמה לקונספט – אם החתונה מתבססת על קונספט מסוים לדוגמא, חתונה ברוח שנות ה-60 העליזות, ההמלצה תהיה כמובן להתאים את המתנות הנבחרות לאותו הקונספט. 

דגש על כל הפרמטרים הללו, יכול ללא כל ספק להתוות את הדרך לעבר המתנות האופטימאליות לחלוקה לאורחים בחתונה. 

היצע רחב של אפשרויות

כאמור, כאשר זה נוגע למתנות לאורחים לחתונה, היצע האפשרויות הינו גדול ומגוון במיוחד, כאשר, יש מתנות אשר נחשבות ליותר קלאסיות ופופולאריות ויש מתנות אשר נחשבות למקוריות, מיוחדות ויצירתיות יותר.

בין האפשרויות המוצעות: שוקולדים איכותיים, חולצות על גביהן תודפס תמונה של החתן-כלה, שתילים ועציצים, צנצנות ממותגות עם סוכריות צבעוניים והרשימה עוד ארוכה.

כמובן, שאם מסיבה כזאת או אחרת נתקלת בקושי בבחירת אותן מתונות לאורחים בחתונה, תוכלו לבחור בתבונה את החברה ממנה תבצעו את ההזמנה ולבקש מנציג מקצועי מטעמה, לייעץ לכם ולסייע לכם בביצוע הבחירה המתאימה מתוך היצע האפשרויות הקיים. 

עוד בנושא צרכנות
עוד בנושא אירועים מתנות
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש