מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

מה צריך לדעת על מעבדה לסוללות ליתיום

מעבדה לסוללות ליתיום

סוללות ליתיום משמשות כיום במרבית כלי הרכב החשמליים הקטנים. כמו בקורקינטים, בטרקטורונים, באופניים חשמליות ועוד.

הסוללות הללו אינן עמידות לנצח. למרות שמדובר בסוללות איכותיות במיוחד שהן גם ידידותיות לסביבה, עדיין קורה לא פעם שהן דורשות תיקון ברמה כזו או אחרת.

חשוב לדעת כי תיקון תקלות מורכבות בסוללות הליתיום, דורשות ידע נרחב לצד ציוד מקצועי מיוחד. אם מדובר בתקלה מורכבת מעבר לסטנדרט, חשוב לפנות אל מעבדה מקצועית שיש לה את הניסיון בתחום הספציפי הזה של סוללות ליתיום.

אלו תקלות שניתנות לפתור במעבדה לסוללות ליתיום

החלפת תאי סוללה 18650

במקרים רבים עולה הצורך בהחלפת תאי הסוללה. או אז עשויה להתקבל המלצה מחנויות האופניים, לרכוש סוללה חדשה על כל הכרוך בכך. (בעיקר מחיר גבוה) לא תמיד זה אכן יהיה הדבר הנכון. ברבים מהמקרים אפשר בהחלט לבצע תיקון של תאי הסוללה בעזרת מעבדה מקצועית שתבצע את התיקון במהירות האפשרית.

אם אתם רוצים לתקן או להחליף את תאי הסוללה דרך חנות האופניים, הם ישלחו את זה למעבדה חיצונית והסיפור עשוי להיות ארוך מאוד מבחינת הזמן. אנחנו בעצם המעבדה החיצונית ואם אתם פונים ישירות אלינו אתם למעשה חוסכים גם זמן וגם כסף.

כבלים לא תקינים

לא פעם הסוללה הבעייתית למעשה תקועה בגלל כבלים שאינם תקינים. רק אנשי מקצוע שיש להם הן את המיומנות והן את הכלים המתאימים, מסוגלים להציע את המענה המדויק ואת התיקון המושלם לתקלה.

החלפת מארז הסוללה והשלד הפנימי

יש מקרים אשר בהם יהיה צורך להחליף את מארז הסוללה ואת כל השלד הפנימי כגון מחזיקי הסוללה או כל רכיב אחר. מדובר בתיקון הדורש דיוק מירבי. תקלה כזו בסוללה עדיין אינה מחייבת רכישת סוללה חדשה ובלבד שהטיפול בתקלה תיעשה באופן הראוי והמקצועי ביותר.

בדיקת חיי המחשב BMS של הסוללה

בכל סוללה של אופניים חשמליות יש BMS. מדובר בכרטיס שהוא ממש כמו מחשב קטן המחובר לתאי הסוללה. כך הוא מקבל נתונים וגם משדר פקודות.

הטיפול בכרטיס כמו גם בדיקת מצבה והערכת אורך החיים שלה חייבים כולם להיעשות בידי אנשי מקצוע מומחים שיש להם את היכולת לבדוק, לבחון ולאבחן את כרטיס הBMS.

שיפור הסוללה

ישנם מקרים אשר בהם הסוללה אמנם מתפקדת היטב אך היא לא ממש ממקסמת את הביצועים של הכלי בו היא נמצאת. ישנה אפשרות לייעל את תפקודיה של הסוללה ולגרום לה לפעול באופן הרבה יותר אנרגטי ומשובח. לשם כך יש צורך בהחלפת חלקים פנימיים שבתוך הסוללה. אצלינו תוכלו להשיג כל חלק אפשרי שהסוללה צריכה על מנת שהיא תצליח לעבוד טוב יותר.

מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד. היות והסוללה מקבלת שדרוג משמעותי בהשקעה קטנה יחסית כאשר אין צורך לרכוש סוללה חדשה ויקרה לשם כך.

כמה זה יעלה לכם?

אז ברור ששאלת השאלות היא, האם אכן שווה להשקיע בתיקון הסוללה ולא ללכת על החלפת הסוללה וקניה של סוללה חדשה. כי יש בהחלט מקרים אשר בהם התיקון עשוי להיות מאוד יקר עד שכבר לא באמת כדאי להשקיע בתיקון.

אז גם אם סברתם שהסוללה שלכם בעצם כבר סיימה את תפקידה ואתם חייבים לרכוש סוללה חדשה, תופתעו לגלות כי יש בהחלט אפשרות לחדש את ימיה של הסוללה ועם תיקון שהוא יחסית לא יקר כלל, הסוללה תשוב לפעול היטב ממש כמו חדשה.

אך כאמור בכל מה שקשור לתיקון הסוללה, נדרשת מקצועיות, נדרשת מומחיות וחובה לוודא כי אכן מדובר במעבדה מקצועית שתהיה מסוגלת להעניק לכם את המענה המושלם.

S.BE energy פתרונות אנרגיה מציעה שירותי מעבדה לכל מה שקשור לסוללות ליתיום. מדובר בשירות ייחודי עם מקצועיות ומומחיות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הכול נעשה במירב האחריות והבטיחות על מנת שהסוללות שלכם יאריכו ימים ויספקו לכם את המענה המושלם בהתאם לצרכים שלכם.

עוד בנושא טכנולוגיה
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש