אם אתם מחפשים מרכזיה שתתאים לעסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים.
את כולם, ריכזנו עבורכם במאמר הבא. מוכנים? אנחנו מתחילים!
למה צריך להשתמש במרכזיה?
כל עסק זקוק לקשר עם לקוחותיו. הדבר מתבטא כמובן בשיחות נכנסות ויוצאות. כיום, את המרכזיות המסורתיות והמיושנות מחליפות מרכזיות IP או מרכזיות IP בענן. העניין הוא שברוב המקרים, בעלי העסקים מסתבכים ולא יודעים באיזה מרכזיה לבחור וזאת בגלל שיש המון יצרנים וגם ספקי שירותים. על כן, ריכזנו לכם 5 קריטריונים שיעזרו לכם לבחור את המרכזיה המתאימה.
קריטריון מס' 1 – מצב העסק
אם הגעתם להחלטה שהגיע הזמן שתהיה מרכזיה בעסק כי משהו לא עובד טוב בשירותי התקשורת שבעסק, בדקו והעריכו את נפח הפעילות הקיימת שלכם וכמו כן את מספר המשתמשים.
קריטריון מס' 2 – תכניות לגדילה והתרחבות של העסק
אם יש לכם עסק, סביר להניח שיש לכם גם אסטרטגיה עסקית. על כן, אל תרכשו מרכזיה שתתאים לצרכים של העסק כרגע, אלא רכשו אחת שתתאים גם לצרכי העסק בעתיד.
קריטריון מס' 3 – צרכים מיוחדים
בחרו מרכזיה על פי צרכים עכשוויים ועתידיים. יש בשוק המון דגמים של מרכזיות. הם נבדלים בתכונות והשכלולים שלהם. בדקו היטב מה מומלץ ובהתאם לכך בצעו את הרכישה.
קריטריון מס' 4 – מרכזיה לוקאלית או מרכזיה בענן?
אם אתם מחליטים על רכישה של מרכזיה לוקאלית, אז יהיה עליכם גם להתמודד עם התפעול, התחזוקה והאחסון. הדבר לא מתאים לכל עסק. אם ההתעסקות הזאת לא מתאימה לכם, העדיפות היא לבחור במרכזיה בענן.
קריטריון מס' 5 – תקציב
זכרו שכאשר אתם רוכשים מרכזיה, אין להתמקד רק בהוצאה, אלא גם ביכולת לייעל משמעותית את השירות שאתם מעניקים ללקוחות וכך גם להגדיל את המכירות.
מהם התכונות הבולטות של מרכזיה בענן בהשוואה למרכזיות אחרות?
להלן חלק מהתכונות:
-שירות נגיש מכל מקום בעולם ובכל זמן. כמו כן, שירות מאובטח ומוצפן.
-חיבור מהיר ופשוט.
-חיסכון משמעותי בתשתית ובהשקעה בציוד יקר.
-מערכת דיגיטלית עם שדרוגים ללא תוספות תשלום.
-תשלום על פי השירותים שצורכים בפעול.
מהם היתרונות של מרכזיה בענן?
להלן חלק מהיתרונות שיש למרכזיה והם:
הוזלת השירות הטלפוני (כלומר יש חיסכון בעלויות הקמה ותפעול וגם במחירי השיחות),
אפשרות לביצוע שיחות בין לאומיות, אפשרות לעקוב בקלות אחרי הוצאות תקשורת בעסק,
ניתן לעשות שימוש באמצעי תקשורת כמו, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים, טאבלטים, טלפונים סלולאריים וכו', תחזוקה קלה.
מהם החסרונות של מרכזיה בענן?
יש צורך בחיבור אינטרנט יציב וחזק, המרה מקווי טלפון רגילים לקווי תקשורת שהינם מבוססי אינטרנט תעלה כסף.
אז מה עדיף?
למרות החסרונות, אל תוותרו על מרכזיות לעסקים ובפרט על מרכזיות בענן. ניתן גם לראות שהיתרונות עולים על החסרונות. אם אתם לא בטוחים, אפשר תמיד להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום וכמו כן לקבל הצעת מחיר מסודרת על השירות. שיהיה בהצלחה!