כל מה שצריך לדעת על המערכת של גוגל אדס

google

פרסום בגוגל מבטיח לכם חשיפה רחבה ומשמעותית, תנועה גדולה לאתר או לדף נחיתה ייעודי, גידול במכירות העסק ובידול ממתחרים. כדי לפרסם במנוע החיפוש המוביל והפופולרי ביותר יש להירשם בפלטפורמת גוגל אדס – מערכת הפרסום של גוגל. לאחר הרישום ניתן להקים ולנהל קמפיינים בקלות וליהנות מכל היתרונות של פרסום ממומן בגוגל.

איך עובד הפרסום הממומן בגוגל?

גוגל אדס (Google Ads) היא פלטפורמת הפרסום הממומן של חברת גוגל. באמצעות הפלטפורמה אפשר להקים קמפיינים בקלות ותוך כמה דקות בלבד, הפרסום הממומן מבוסס על שיטת ההקלקות (PPC-Pay Per Click), כלומר אתם משלמים רק עבור הקלקה בפועל של גולש או עבור שיחת טלפון הנכנסת לעסק. 

כאשר יוצרים מודעת פרסום בגוגל אדס בוחרים קהל יעד ומילות מפתח, ולאחר השלמת כל השלבים הנדרשים להקמת קמפיין במערכת מודעת הפרסום תוצג בפני גולשים המבצעים חיפוש בגוגל, כאשר מודעות הפרסום מוצגות בראש הדף, מעל התוצאות האורגניות, ובהתאם לרלוונטיות החיפוש של הגולש. 

גוגל מציג את מודעות הפרסום לפי הרלוונטיות שלהן לחיפוש של הגולש, ניתן לראות את המודעות בראש הדף, עם סימן ADS לידן. כאשר גולש לוחץ על מודעת הפרסום שלכם הוא יעבור אוטומטית לאתר או לדף נחיתה שהכנתם עבור הקמפיין. אם הגולש לא לחץ על המודעה אין תשלום לגוגל. 

שלבים להקמת קמפיין פרסום בגוגל

כאמור, באפשרותכם לפרסם בגוגל אדס לבד או בעזרת אנשי מקצוע מנוסים. כדי לפרסם לבד בגוגל עליכם לבצע את השלבים הבאים:

  • פתיחת חשבון בגוגל אדס.
  • לחיצה על כפתור "+" כדי להקים קמפיין חדש.
  • בחירת מטרת הקמפיין (מכירות, תנועה לאתר, לידים, חשיפה, קידום של אפליקציה וכו').
  • בחירת סוג הקמפיין (רשת החיפוש, רשת המדיה, שופינג, וידאו וכו').
  • הגדרת סוג הפעולה (ביקור באתר, שיחת טלפון, הורדת אפליקציה, ביקור בחנות מקוונת).
  • מתן שם ייחודי לקמפיין.
  • הגדרת אזור גיאוגרפי, שפות, מאפייני קהל יעד ועוד.
  • הגדרת תקציב והצעת מחיר.
  • בחירת אפשרויות מתקדמות כמו תזמון, תוספות למודעה ועוד.
  • בחירת מילות מפתח.
  • הגדרה ועיצוב מודעת הפרסום (כותרות, טקסט וכו').

למה כדאי גם לכם לפרסם בגוגל אדס?

הפרסום בגוגל עובד ומביא לתוצאות מצוינות, כל עוד מנהלים נכון את הקמפיינים. לבטח שמעתם מבעלי עסקים כי הם השקיעו הרבה כסף בפרסום בגוגל והתאכזבו מהתוצאות, לכן עליכם לדעת כי לא לכל עסק מתאים לפרסם בגוגל אדס, וכדי להשיג את התוצאות עליכם להכיר היטב את המערכת והכלים הכלולים בה. 

באמצעות פרסום בגוגל תוכלו לקבל חשיפה רחבה, לשפר את המיתוג של העסק, ליצור בידול ממתחרים, לקבל לידים איכותיים ולשפר את יחס ההמרה, להגדיל תנועה לאתר ולשפר את המכירות. מודעות הפרסום בגוגל זוכות להקלקות רבות ואתם יכולים לשפר את התוצאות העסקיות בעלות זולה יחסית, אך מומלץ לנהל את הקמפיינים בעזרת אנשי המקצוע המיומנים מאחר ורק כך תשיגו את התוצאות הרצויות עבורכם. 

עוד בנושא טכנולוגיה שיווק דיגיטלי
ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

לא פשוט היום להחזיק עסק, בתקופה מבלבלת גם מבחינה כלכלית וגם בגלל המגיפה שאיתנו כבר קרוב לשנתיים, העתיד נראה להרבה אנשים כלוט בערפל. בעלי עסקים

קרא עוד »
מה זה שיווק דיגיטלי
מה זה שיווק דיגיטלי

עולם השיווק הדיגיטלי מאוד גדול ויכול להיות מאוד מבלבל למתחילים. יש כל כך הרבה ערוצים בשיווק דיגיטלי, ויש גם כל כך הרבה דרכים להתפרנס מזה

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר