איך לנהל בצורה נכונה קמפיין ממומן?

איך לנהל בצורה נכונה קמפיין ממומן?

היום, יותר מתמיד, בעלי עסקים יודעים שבלי פרסום הם מפספסים פוטנציאל רווחיות גדול. אין מה לעשות, כדי לייצר תנועה מתמדת של לידים ולקוחות פוטנציאליים, עסק צריך לשווק את עצמו. אם תצפו שהמוצר או השירות שאתם מציעים יעבור מפה לאוזן, יש מצב שתחכו כל החיים. במקום זה, כדאי לכם להקים מערך פרסום דיגיטלי יעיל.

פרסום ממומן בגוגל הוא אחת הדרכים להבטיח את חשיפת העסק שלכם בעיניי קהל היעד המדויק. גוגל הוא מנוע חיפוש ששואף לתת מענה מדויק לחיפוש של כל אדם, והעסק שלכם רק מחכה שהאנשים הנכונים יגלו אותו.

מחקרים הוכיחו שארבע תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל זוכות לכמעט חמישים אחוזי הקלקה.

אם תקדמו את האתר שלכם אורגנית (SEO) על פי כל הכללים, ותפרסמו בו מאמרים שמכילים ביטויי חיפוש רלוונטיים לעסק וללקוחות, סביר להניח שהאתר שלכם יעלה בדירוג ואולי אפילו יגיע לעמוד הראשון, אבל זה דבר שלוקח לפעמים שנים. פרסום ממומן לעומת זאת, מספק תוצאות מיידיות. 

אם לקוח פוטנציאלי מחפש פיתרון לבעיה שלו, מחפש בגוגל, מגיע למודעה שלכם, בוחר להקליק על הקישור שלכם, מתעניין במוצר או שירות שאתם מציעים, הסיכויים שלו לרכוש מכם עולים אוטומטית.

הבסיס לפני שאתם מתחילים

יש כמה מרכיבים שצריך לקחת בחשבון לפני שניגשים לבצע פרסום ממומן בגוגל, המאמר קצר מדי כדי להכיל את כולם, ולכן נתמקד במרכזיים.

זכרו שלעסקים שונים יש קהלי יעד שונים שמסתובבים בפלטפורמות שונות. לא כל עסק צריך לפרסם בכל המדיות הקיימות. יש עסק ששיווק באינסטגרם או בפייסבוק יהיה עדיף לו, ויש עסק שגוגל הוא המקום בשבילו.

לפעמים עסקים שופכים כספים במקומות הלא נכונים ואחר כך מתפלאים למה הם לא רואים תוצאות.

לפני שאתם מתחילים בקמפיין ממומן בגוגל, שבו ואפיינו את קהל היעד שלכם כמו שצריך. אם תגלו שרוב הפעילות שלו (כשהוא מנסה לחפש תשובה לשאלה) נמצאת בגוגל, לכו על זה.

גם בשיווק מהסוג הזה, יש צורך בשימוש בביטויים. פרסום ממומן עובד בגדול כמו מכירה פומבית. לקוח מחפש ביטוי מסוים, עסק מציע על אותו ביטוי סכום כסף שהוא מוכן לשלם על כל הקלקה, ובזמן אמת, גוגל בוחרת את המודעה שתעלה בתוצאות הראשונות (על פי סכום ורלוונטיות לחיפוש הלקוח).

כשזה מגיע לביטויים, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם: 

לפני שאתם מתחילים לצמצם את הרשימה, תעשו סיעור מוחות ותרשמו כל ביטוי שלדעתכם קשור. רק אחרי שסיימתם להוציא הכל מהראש, שבו וסננו. שימו לב שאתם לא משאירים ברשימה ביטויים לא קשורים. גם אם תזכו במקום הראשון, ה"לקוח הפוטנציאלי" יגיע לעמוד לא רלוונטי עבורו, ואתם סתם תשלמו על הקליק.

הדבר השני, הוא התחרות על אותו ביטוי. יש ביטויים שהתחרות עליהם כבר רוויה ועל כן יותר יקרים. מומלץ לעסק שרק מתחיל לפרסם בגוגל להתחיל עם ביטויים שיש עליהם תחרות נמוכה עד בינונית, ולאט לאט להתקדם. כדי לדעת מה מידת התחרות תוכלו להשתמש בכלי גוגל keywords.

כמו כן, לפני שאתם ניגשים לפרסם, מומלץ להכיר את פלטפורמת גוגל אדוורדס לעומק! 

"לחצו על המודעה שלי ומה עכשיו?"

אחרי שסיימתם עם הקטע הטכני, בואו נדבר על מה קורה אחרי הקליק.

בגדול, אותו משתמש מגיע לדף נחיתה, שבו מוצגים השירותים או המוצרים שלכם, פרטים על העסק ועוד.

אפשר להגיד שזה המסמך השיווקי הכי חשוב, הוא בעצם יקבע האם אותו לקוח פוטנציאלי ישאיר פרטים או לא. האם העסקה הולכת להתממש או לא.

סופר חשוב שדף הנחיתה יהיה כתוב ברמה גבוהה ומקצועית שתגרום לכל מבקר לעשות את הבחירה הנכונה.

אז איך עושים את כל זה ברמה גבוהה?

זהו שאתם לא צריכים להיבהל, ואין צורך שתעשו את הכל ל-ב-ד.

אתם מנהלים את העסק שלכם מעולה, ועדיין – זה לא אומר שאתם אשפים בשיווק. כי שיווק, זה אומנות.

מנהל טוב צריך לדעת לקחת החלטות חכמות שישפיעו על עתיד העסק שלו, והנה אחת שגם אתם צריכים לקבל.

אין לכם זמן, אנרגיה, או יכולת להתעסק עם השיווק הדיגיטלי? תשאירו את זה למקצוענים. משרד פרסום דיגיטלי יוכל לעשות את זה בשבילכם.

החל מתהליך האפיון של העסק, דרך הקמת מערכי שיווק בפלטפורמות השונות, ועד תפעול יומיומי. וכל זה כדי שהעסק שלכם יראה תוצאות מנצחות: על כל שקל שתשימו בפרסום, תקבלו כמה בחזרה.

עוד בנושא שיווק דיגיטלי
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר