מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

מה זה שיווק דיגיטלי

מה זה שיווק דיגיטלי

עולם השיווק הדיגיטלי מאוד גדול ויכול להיות מאוד מבלבל למתחילים. יש כל כך הרבה ערוצים בשיווק דיגיטלי, ויש גם כל כך הרבה דרכים להתפרנס מזה בצורה מכובדת, ואף לעלות על גל מאוד גבוה של הצלחה.

רבים נתקלים בהצעות מכל מיני כיוונים שמוכרים לנו את הדרך להרוויח המון כסף. חלקם יהיו בהחלט נכונים, וחלקם יהיו שקר גדול, התפקיד שלנו בתור בוגרים הוא להבין מה נכון ומה לא נכון עבורנו. אבל דבר אחד בטוח בכל סיפור הצלחה! כדי להגיע להצלחה כל שהיא יהיה עליכם לעבוד קשה וללמוד הרבה, ולהשקיע שעות לא שעות. וכל הבלופים של הכנסה נוספת בשעתיים עבודה לשבוע זה אולי נכון לאחר שנים של עבודה קשה ורכישת ידע רב.

כדי שנוכל להיכנס לתחום עלינו להבין קודם כל מה זה שיווק דיגיטלי.

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי זה היכולת לשווק באמצעות: מודעות, פרסומות, בלוגים, וידאו וכל דרך אפשרית הקשורה לעולם הדיגיטלי. יש המון ערוצים אפשריים לשווק בהם: מנועי החיפוש, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, שיווק במייל, ואפליקציות… למשווק טוב יש את הדרך שלו להצליח לשווק באחד או יותר מהערוצים האלו, לכמה שיותר קהל ובדרך הזולה ביותר.

שיווק באמצעות תוכן

שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן זה אחד הדרכים הטובות ביותר לשיווק דיגיטלי. וזאת מאחר שזה שיווק שלא עולה כסף אלא רק השקעה. וזה בעצם המושג "נכס דיגיטלי". ערוץ יוטיוב עם תוכן מעולה לבישול יכול לשווק מוצרים למטבח ולהרוויח עמלות מה שנקרא Affiliate Marketing – שיווק שותפים. זה יכול להיות באמצעות בלוג בגוגל, ערוץ יוטיוב, עמוד אינסטגרם וכו'…

שיווק באמצעות תשלום לפי קליק PPC

Pay Per Click תשלום לפי קליק – זה ערוץ מאוד ידוע בעולם השיווק הדיגיטלי. הוא מאוד פשוט ומאוד יעיל למי שיודע לעשות את זה נכון. זה עובד כך: אנחנו מציגים מודעות בערוצים שונים, וכל לחיצה על המודעה עולה לנו כסף. כמה עולה? זה משתנה בהתאם לתחרות. לדוגמה כל קליק של הביטוי "בניית אתרים" יכול להגיע ל 50 ₪ לקליק, ולעומת זאת יש מילות מפתח שיעלו 0.5 ₪ לכל קליק.

וזאת הסיבה שצריך משווק טוב שיודע לעשות קמפיין PPC טוב. אני אישית ממליץ על קמפיין ממומן בגוגל, עם הניסיון שלי בתחום זה הקמפיין שהכי הוכיח את עצמו במחיר הטוב ביותר.

שיווק באמצעות שליחת מיילים לרשימת תפוצה

Email Marketing – זוהי שיטה מאוד יעילה וותיקה בתחום השיווק הדיגיטלי. כאשר אנו אוספים רשימה גדולה של לקוחות פוטנציאלים, ואנו שולחים להם מידי פעם מייל עם תוכן שהם אוהבים לקרוא, אנחנו נשארים בראש שלהם, ואת הרכישה הבאה שלהם הם יעשו דרך אלו שמתעניינים בהם וזוכרים אותם.

טיפים לרשימת תפוצה טובה

  • את הרשימה כדאי לאסוף בצורה אקטיבית ולא פסיבית זאת אומרת. שכל נרשם ידע שהוא נרשם לרשימת תפוצה שלנו (ניוזלטר), והוא יחכה למייל שלנו, ולא יגדיר אותו כספאם.
  • לשלוח מייל אחת לשבוע ואפילו לשבועיים, אין שום טעם במייל יומי. זה יוצר עומס על חשבון המייל של הלקוחות ומגדיל את הסיכוי שלהם לצאת מהרשימה שלנו.
  • לתת יותר מידע מאשר למכור יותר מוצרים, מה לעשות רובנו לא אוהבים שמוכרים לנו. וכאשר אנחנו מרגישים שמוכרים לנו ישר אנחנו ננעלים, ונהיים חדשניים. את זה אנחנו לא רוצים מהרשימה שלנו.

אז מה זה שיווק דיגיטלי לסיכום

שיווק דיגיטלי זה הדרך שלנו לגעת באנשים ולתת להם לטעום את המוצר או השירות שלנו. ומה הדרך הכי טובה להשקיע בה בעולם השיווק הדיגיטלי? זה יצירת תוכן איכותי שמייצר לנו בסופו של דבר נכס דיגיטלי שיכול לפרנס אותם, ואף גם להעשיר אותנו.

מקווה שהמאמר הזה ענה לשאלה שלכם! מה זה שיווק דיגיטלי? אני הייתי מימון בדוש ואני מתעסק ונושם שיווק דיגיטלי כבר משנת 2014. ואלו היו הטיפים הכי טובים שיכולתי לתת לכם. רוצים לדעת עלי עוד כנסו לאתר שלי. מימון בדוש שיווק דיגיטלי »

עוד בנושא שיווק דיגיטלי
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש