מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

כל מה שרציתים לדעת על קידום אורגני בגוגל, ולא יצא לכם לשאול

שלט של גוגל - כל הכתבות

אחד מאותם מונחים שתמיד גורמים ליזמי אינטרנט מתחילים לתחושת ריגוש, הוא קידום אורגני בגוגל. זה היא משאת נפשם של רבים להצליח להביא את אתר האינטרנט שלהם לשיא החשיפה בצורה אורגנית, תוך מינימום השקעה של מאמצעים כלכליים. אבל בפועל לא כל אחד יכול לנהל תהליך כה מורכב ומאתגר, במיוחד אם מדובר על פרק זמן ארוך במיוחד. כדי לעזור לכם להבין מה עומד מאחורי העבודה על קידום אתרים אורגני בגוגל, אספנו לכם כמה מסודות המקצוע החשובים ביותר לתהליך, לתוך מדריך קצר וחשוב במיוחד.

ארבעה סודות מקצועיים של תהליך קידום אורגני בגוגל

תהליך קידום אורגני בגוגל, הוא תהליך שמבוסס על כמה וכמה עקרונות יסוד מרכזיים. אבל כדי לצלוח את ההליך אתם רוצים להכיר את מה שקורה מאחורי הקלעים, ובין היתר על ארבעת הטיפים הבאים:

  1. התוכן הוא מרכז העניינים – אי אפשר להתמקם בעמודי תוצאות החיפוש הראשונים של גוגל, בלי שיש לכם תוכן איכותי ומעולה באתר האינטרנט שלכם. כשאנחנו מדברים על תוכן, הכוונה היא לא רק למאמרים, אלא לכותרות, לסגנון, לבנייה של האתר, לתכנון. כל פרט חייב להיות מושלם כדי ליצור את האפקט הנכון על הגולשים שנכנסים לביקור שאתר שלכם.
  2. החיפזון מן השטן – אם אתם מצפים לראות תוצאות מהירות, חד משמעיות וברורות אחרי כמה ימים של קמפיין אורגני, טעות גדולה בידכם. התהליך הזה הוא תהליך איטי, שדורש המון חשיבה על הפרטים הקטנים ויכול להראות תוצאות אחרי תקופה ארוכה מאוד.
  3. בנייה נכונה של האתר – האלגוריתם של גוגל לא רוצה לקדם אתרים שנבנו בצורה לא תקינה. ועל כן, העבודה הקשה באמת של תהליך קידום אורגני בגוגל, היא ההקמה של יסודות האתר בצורה מדויקת ונכונה. הן על בסיס מפת אתר והן על בסיס שימוש בחלוקה לקטגוריות ותגיות.
  4. יצירת קישורים – אחד מהכוחות החשובים ביותר של קידום אתרים איכותי הוא קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר. הקישורים מחזקים את המהימנות של האתר וגורמים לגוגל להבין שהאתר שלכם מדבר על נושאים רלוונטיים עם חשיבות לקהל המטרה.

המקצועיות היא שם המשחק – בעולם כה תחרותי

בכדי להשיג כל אחת מהמטרות שלכם לאורך העבודה על קידום אורגני בגוגל, אתם צריכים לבנות תוכנית. מטרות, יעדים ודרכים לכמת את ההצלחה, הם המתכון הטוב ביותר ליצירת שפה משותפת עם גוגל. והכל מתבסס בסופו של יום על הידע והניסיון של חברות אמינות בעולם קידום האתרים שלוקחות ברצינות המתבקשת את החוויה שאותה אתם רוצים להעניק לגולשים באתר. בתהליך חשיבה מקצועי, מתוך הבנה עמוקה של האלגוריתם של גוגל והתחרות בשוק שלכם, ניתן יהיה לבנות את האסטרטגיה האיכותית ביותר שאיתה אתם תרצו לעבוד על הקידום האורגני שלכם.

עוד בנושא שיווק דיגיטלי
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש