מגזין הכתבות של ישראל
חיפוש

שיטות שיווק שיזניקו את העסק שלך

שיטות שיווק

אם בעל עסק רוצה להצליח, עליו לדעת כי מערך שיווק טוב הוא הכרחי עבורו. הצטרפו אלינו לסקירה מעניינת של כמה דרכים ושיטות שיווק שיעזרו להזניק את העסק צעד אחד קדימה ולהגדיל את מאגר הלקוחות הקיים. השיטות מחולקות לשיטות אונליין ושיטות אופליין.

מתחילים עם שיטות שיווק אופליין

יש כמה שיטות שמומלץ ליישם והן:

כאשר מדובר על לקוחות קיימים, אלו לקוחות שכל עסק מעוניין לשמור. על כן, אפשר להקים מועדון לקוחות. כך אפשר לצ'פר לקוחות קיימים בכל מיני הטבות וגם מבצעים משתלמים. כמו כן, אפשר גם לפרסם מידע על מוצרים חדשים. רוצים לקבל מידע נוסף על הקמת מועדון לקוחות? חפשו בגוגל: מועדון לקוחות סימפלי קלאב

חלוקת מתנות ממותגות בכנסים – אין ספק בכלל שמוצרים ממותגים הם אמצעי שיווק יעיל. כיום, תוכלו למתג כמעט כל מוצר וכמו כן תוכלו לבחור מוצרים שימושיים שיתאימו לקהלי היעד וגם לליין של מוצרי החברה.

פרסום באמצעות מגנטים – מדובר על שיטת שיווק פופולארית שעובדת גם היום. כל מה שצריך לעשות הוא לחלק מגנטים לעוברי אורח או לשים אותם ישירות בתיבות הדואר. כך אפשר לחשוף קהלים רחבים לכל מיני שירותים או מוצרים שאתם מוכרים. 

המלצות מפה לאוזן – אין כמו לקוחות מרוצים שממליצים על המוצרים או השירותים שהעסק מוכר גם לחברים ובני משפחה. כך אפשר להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות והכל בזכות המלצות שניתנו על העסק.

ממשיכים עם שיווק אונליין

יש כמה שיטות שמומלץ ליישם והן:

קידום אורגני – לא מספיק שיש לכם אתר אינטרנט. עליכם לבלוט ברשת האינטרנט והאתר צריך להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל במילות המפתח הרלוונטיות עבור העסק. לשם כך, צריך לנקוט כל מיני פעולות כמו, יצירת תכנים ופרסום באתר, בנייה של פרופיל קישורים, צריך גם שהאתר יהיה איכותי ויעלה במהירות וכמו כן שהניווט בו יהיה נוח. מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים ולקבל את השירות.

פרסום תוכן איכותי בבלוג של האתר – אין ספק שכאשר יש בלוג איכותי ופעיל באתר, הדבר עשוי להגדיל משמעותית את התנועה והפעילות שיש באתר. הקפידו להעלות תוכן איכותי, מדויק וגם רלוונטי. התכנים צריכים להיות מעודכנים בתדירות גבוהה.

קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל – יש כלי פרסום הכוללים באנרים וגם מודעות ובהם אפשר להשתמש על מנת להעביר מסרים שיווקיים. כמו כן, אפשר גם לנתח את התוצאות ולערוך שינויים. גם כאן, מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים שיש לה ניסיון בתחום.

ספרון דיגיטלי במתנה – לקוחות אוהבים לקבל מתנות בחינם. הציעו ספרון דיגיטלי למי שיישאר את הפרטים שלו באתר וכך תוכלו להרחיב את מאגר הלקוחות וגם להפיץ מידע רלוונטי על המוצרים והשירותים שאתם מוכרים.

כמה מילים לסיכום…

כל עסק צריך לבחון את שיטות השיווק המתאימות עבורו. אגב, יכול להיות מאוד שיהיה צורך להשתמש לא רק בשיטה אחת אלא לשלב מספר שיטות שיווק. אנו ממליצים לכם לנסות את השיטות שהוזכרו לעיל ולראות איזה עובדות ומביאות את התוצאות הטובות ביותר. שיהיה בהצלחה!

עוד בנושא שיווק דיגיטלי
אינסטגרם
מהו קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שבה משתמשים יכולים לשתף תוכן ויזואלי באופן חזותי וכך לייצר קמפיינים בתחומים שונים- כל הפרטים על קידום באינסטגרם בכתבה הבאה.

קרא עוד »
עוד בנושא עסקים שיווק לעסקים
מחפשים כתבה?
נא להקליד בשורת חיפוש את הכתבה שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש